Good times

Mys dag idag. Red först ut med milda tillsammans med frida, frida och victoria. Sedan red jag i padocken med chico. Gick bra alltihopa. Enda dåliga var väl att det tog mig drygt 6 timmar i stallet idag. Hur kan jag vara så långsam...
Imorgon ska jag till läkarn med min äckliga tå. Hata. Får antagligen inte vara med och simma med klassen på gympan heller bara för den skit tån. Men ska inte deppa nu för jag har ett härligt lov framför mig och det bästa av allt är att jag nästan inte har något speciellt bestämt. Planerna ser just nu ut typ såhär:
*Rida ut med min moster + rida som vanlig och träna
*Shoppa sommarkläder + ridkläder
*Victoria♥
*Träffa kompisar
*Sova
Åh så skönt! En dag kvar bara.
Ska sätta mig och kolla klart på The kings speech nu som jag började på igår.

Ha det bäst! Looove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0