Jag är kass

Ja. Förlåt. Eller nej inte förlåt. Jag har inte riktigt haft tid och lust att blogga bara så det är väl inget att säga förlåt för. Har också drabbats av sånna sjuka migrän anfall och då kan jag inte kolla på en data skärm... Senaste var i lördags, men efter det har allt varit grymt.
Vädret på topp.
Humöret på topp.
Hanna på topp.

I söndags dansa vi dubbelt pass + jag och felicia vänta i en timma på bussen efteråt. Men vad ska man säga, tiden går fort när man har roligt.
Igår red jag ut med min moster och Frida (som också är min kusin) och det var väldigt mysigt. Sedan drog jag och victoria in till kba och kungsmässan och konstgräset. Träffade goa folk och var där en stund. Sov även hos victoria igår.
Idag hade vi en slapp morgon sen in till kungsbacka där vi först tog en fika jag och victoria, sedan gick vi konstgräset och träffa massa. Sen hem en snabbis för att åka vidare till smarholmen sen och grilla med ett gäng. Mycket trevligt!
Sitter just nu och luktar grill och snackar med felix, är så sjukt trött...
Zzzzzz..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0