Kall

Skärtorsdagen - emo:s nationaldag

Gud vad jag fryser! Kom precis hem efter att ha varit ute hela dagen. Först var det shopping med Vickan. Hon köpte (försenad)födelsedags present till mig och jag köpte även en mascara och en hårinpackning själv.
Sedan var det stallet coch dressyr träning och jag tror aldrig det gått så bra som idag, skulle dock behöva en dressyr sadel...
Ladda sedan om och drog ner till lerkils viken och grilla med frida, felicia och några andra.
Hunnit med rätt mycket idag också måste jag säga. Och gud så skönt det är till skillnad från att ligga hemma en hel dag.
Imorgon är det långfredagen och jag ska hem till mina kusiner för middag, trevligtrevligt!
Ha det bäst, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0