Onsdag

Var är min sol?
Tja, gömd bakom molnen verkar det som... Har haft många olika planer idag, först tänkte jag gå på bio med nicole, sen mimmi, sen bleb det ingen bio alls och skulle istället in till kungsbacka för att träffa alla, men så blev det inte så heller. Ska ta tag i massa grejer jag ska göra här hemma. Funderar även på att ta en springtur senare.
Men först måste jag:
*städa mitt rum, dammråttorna flockas här inne...
*Klippa filmen till konfirmationen
*Gå med vovvarna
*Ringa och boka klipptid
*Beställa hem shortsen jag ville ha
*Påsk pynta med björkris och fjädrar åt mamma
Mycket att göra men det är skönt att bli klar med det för då har jag hela dagen ledig imorgon. Hoppas på sol då!
Pussss


bild från fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0