Helgen

Hallå! Ledsen för dålig uppdatering men har inte haft tillgång till dator på nästan hela helgen.. Fredagen spenderades med victoria och vad kan vara bättre än att sova med sin underbara vän nära ett sjukt läskigt åskoväder är. Och regnovädret fortsatte ju på lördagen så då låg vi inne och kolla tv ända tills det blev uppehåll, då blev det en promenad i skogen utan stigar. Gött med fästingar, mygg, spindlar och insekter, riktigt min grej asså. Till sist iallafall blev det bio på kvällen med victoria och isabel. "Jag saknar dig" bra film dåliga skådespelare och mycket gråt. Idag hade jag massor att göra hemma med läxor och sån, är dock typ klar nu så nu blir det slapp. Har dragit på mig en jäkla förkylning nu i samtidigt som skolan börja ockå, fy...


U smile I smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0