Tankar till norge

Imorgon är det dags för det årliga skolfotot och kan det vli annat än bra med min fina klass? eller..?
Idag blev det fika (eller ja.. thaimat) med alice, siri, olivia, victoria och sara, väldigt gott, och trevligt.
En sak som jag inte kan sluta tänka på idag är det som hänt i norge. Vi såg en film, en dokumentär, idag om det, verkliga filmklipp från innan, undertiden och efter bomben i oslo och massakern på utøya. Det är så otroligt hemskt och jag kan inte fatta att det verkligen hänt, sånt får bara hända i filmer, aldrig på riktigt.. Jag kunde inte låta bli att gråta åt detta och jag har tänkt på det mycket. För er som vill se filmen så finns den på tv4 play och är en timma lång och grymt sevärd för att iallafall försöka förstå vad som verkligen hänt. Starkt tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0