Måndag

Sitter hemma och hostar. Imorgon ska jag till skolan. Har massa att jobba ikapp, ska jobba lite matte nu. Jag har matte prov denna veckan också, på tisdag eller onsdag tror jag.
Ska ner och rida sedan., träna lite dressyr och rida igenom programmen till på söndag. Ska rida Lb:1 och La:1, lb:n kommer nog gå rätt bra men inte la:n... Men det är väl bara att försöka i alla fall. Det suger att jag skulle vara sjuk precis innan tävlingen efetrsom jag inte ens har en vecka på mig nu att träna. Förra veckan gick han bara 4 dagar och skrittade dessutom mest och jag red ingenting förra veckan. Det får går som det går, ska träna för Carina på fredag så det blir nog bra.
Ska hämta en glass och matteboken nu.
Hadepussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0