Hallå världen!

det blev en sommarpaus men nu är jag tillbaka, eller, kanske inte. För imorgon åker jag till köpenhamn och sedan till skagen. är dock hemma måndag kväll så då kommer ett inlägg, kanske under tiden också om vi har internet där vi bor.
inget och allt har hänt och jag orkar inte berätta något, gött äre! Däremot kan jag lova att det kommer bilder både från köpenhamn och skagen sedan! Om typ, eh, 2 veckor.
Känns hemskt att det bara är 2 veckor kvar på sommarlovet när jag kommer hem sen, har massor jag vill göra. Liseberg har jag inte varit på än. Vill bada och sola för det har man ju knappt kunnat göra nu. Jag vill åka till stockholm ett par dagar. Och jag vill träffa alla kompisar som jag inte träffat på hela lovet än så länge. Mycket att hinna på 2 veckor, ska nog göra en lista så jag kommer ihåg vad jag vill.
Men jaja, ha det underbart allihopa!
Puss Hannaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0