Svensksommar

För en gångs skull har jag varit glad över regn vädret. Igår satt jag och madicken ute under markisen och bara prata och hade det allmänt mysigt. Sedan på kvällen kom Glaerum och samuel hit och kollade film och gosade med mina bästa hundar.
Idag när det var strålande sol var jag tvungen att jobba. Först i särö sen i gotskär och sen skulle jag rida aså det blev ingen tid över.. Får hoppas det kommer mer sol snart.
Klippte mina levis shorts rätt förut och tror jag är nöjd nu, så då är det bara pimp kvar, om jag ens vill ha det? Dom är ju snygga som dom är också... Eller så bleker jag dom lite? Vi får se, använder dom som dom är så länge. Kan lägga upp bild så kan ni säga vad ni tycker!
Pusspuss Hanna


Trodde aldrig jag skulle köpa en långklänning, men men, här är min fina klänning köpt i mollösund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0