Tänkande

Kom hem från mollösund imorse och har sedan varit med mamma en stund och nu på kvällen med madicken, glaerum och adam. Inte så mycket mer att säga om det.. Ska se om jag kan få några bilder från mollösund av victoria.
Idag har jag tänkt något otroligt mycket. På saker som händer i mitt liv just nu och många tankar till felicia och hennes familj som mist sin pappa idag. Det är så otroligt hemskt när någon går bort och även om jag inte kände hennes pappa så blir det väldigt speciellt eftersom Felicia är en så bra vän till mig och jag är verkligen ledsen. Men dom är starka. Dom klarar detta och jag kommer finnas där för dom om dom behöver det.

När en blomma bryts av i sin vackraste blom
då blir marken så trist och fruktansvärt tom.
men kanske ändå att någonstanns finns
en äng eller undangömd skreva
dit blommor som brutits för tidigt får komma
och fortsätta växa dofta och leva


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad hände? :(

2011-07-05 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0