Chacha bloggen!

Väcktes imorse av ett sms från madicken och efter en kvart var det bestämt att vi skulle till åsa. Sedan fick jag en till kvart på mig att göra mig iordning, äta frukost och packa ihop grejerna. Herre gud vad jag var snabb! HAHA. Sedan åkte vi då hela vägen dit och träffade andreas och samuel på stranden och låg där i ett par timmar innan dom skulle på match och jag skulle till dansen. Dansade och nu känns det som att det sitter rätt bra iallafall;) Och kvällen spenderades först i stallet och sedan framför tvn med gossip girl och jordgubbar. Helt enkelt en bra dag! Och det är bara 2 dagar kvar nu, så himla skönt!!! Ska gå och sova dom timmar jag missat i helgen nu.
Ha det bäst! Pusssss


taggad danstjej, elller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0