Detta väder...

Jag blir galen av vädret! Sommarlov utan sol och värme funkar inte. Hoppas verkligen att det blir bättre snart annars överväger jag utlandsflytt.
Men iallafall, idag har varit en slappe dag. Först med madicken sedan själv och nu känner jag mig väldigt ensam. Sitter här i min alldeles för mjuka säng och kollar gossip girl... Har ätit middag med mormor idag så det var därför jag var tvungen att vara hemma och just idag sög det:(
Men gårdagen blev bra så åtminstonde något är ju bra. Det blev film tittande och så tillsammans med viktor, adam och markus, mycket trevligt. Rätt dålig film dock...
Menmen nu ska jag ägna all min uppmärksamhet åt serena, blair, supersnygga nate och dom andra.
Ha det bra! Puss Hanna


dessa cam bilder asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0