21 Mars

Började dagen med att försova mig 45 min. Bestämde kläder snabbt, slarv platta håret och sminka mig, snodde sedan min brors färdiga macka och slängde i mig den. Sen skulle jag morgonfodra alla hästar. Men jag hann faktiskt till den vanliga bussen, så sjukt snabb var jag! Vanlig skoldag idag med lång rast. Köpte födelsedagspresent till både mamma och pappa idag så nu är det klar. Bara det att jag inte orkade ta med det hem idag så det ligger i skolan...
Efter skolan var jag med emerik, som följde med mig till synundersökningen (som gick super) sen gjorde vi inte så mycket. Satt och snacka bara typ, innan han skulle repa med sitt band, då åkte jag hem och gjorde scones (a) Nu kollar jag top model, borde plugga men detta är bättre...


goa emerik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0