Back on track

Nu är jag tillbaka!
Det var fullt upp under prao veckan, kom hem vid 8-9 tiden nästan varje dag eftersom jag skulle till stallet också. Men fick ett par skit snygga skor i alla fall och kanske sommarjobb.
Helgen var lyckad, speciellt lördagen då nicole fyllde år, grattis igen nicole!
Just nu sitter jag och nicole hemma hos mig och har pluggat so tills imorgon då det är prov, och vi är grymma. Har även gjort en fin sång med våra engelska glosor som vi har på provet på onsdag, lyckat! Vi går ju bara i skolan 3 dagar denna veckan och det är hur skönt som helst och det är 2 veckor till sommarlov!!! Nu ska vi fortsätta, ha det gött!!
Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0