Seg

Uppe med tuppen imorse eftersom jag skulle fodra hästar osv. Så nu är jag skit seg och orkar ingenting. Om en stund ska vi på kalas hos min kusin som fyller 12, grattis!
Det blir ingen dans idag heller, så nu har jag en liten stund att ta det lugnt på.
Igår var vi ju ute och åt och det var super gott. Sedan åkte jag hem till olgasson och skulle se på film med han, albin och victoria. Men.. dom hade glömt snacka med victoria, men det blev en rätt bra kväll ändå. Kom hem vi strax efter 11 och fastna vid tv:n efetrsom sverige ledde i melodifestivalen för en gångs skull. Men det sluta ju inte så bra såklart. Lite förvånad att det ens gick så bra för honom meed den låten, men han har ju sitt utseende och med det går han nog långt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0