16. Mina rädslor

Vet inte vad min största rädsla är men här är några grejer.

Gå ensam i mörker
När man går hem från bussen till exempel. Tycker det kan vara fruktansvärt läskigt, ibland bara för att jag bor ganska mycket på landet och alla hemska djur som bor här, ibland för att jag får som förföljelsemani, fast väldigt lätt sådan då och känner att det är någon som jagar mig. Detta kan göra att jag springer hela vägen hem från bussen.
Insekter
Inte något jag är jätterädd för men jag tycker däremot att det är vääääldigt äckligt!
Höjder
Jag är rädd för höjden, men denna känslan är inte panikrädsla utan mer en rädsla som ger mig en kick.


Testa nya saker
Jag är lite rädd för att testa nya saker men har faktiskt blivit bättre nu. Har märkt att detta också ger mig en kick att testa något som jag inte vågat innan. Men jobbar fortfarande på detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0