4. Ett av mina bästa minnen

Det är svårt att bestämma sig för ett bra minnen när det finns 1000, så jag gör så här, jag tar ett från i år och ett från hela mitt liv.
Mitt livs minne är nog ändå Thailand 2005. Tre vecor av sol, värme och massa äventyr. Min familj är nog inte riktigt som dom flesta andra när vi är ute och reser. Vi ligger inte och solar dag efter dag och bor inte bara på hotell utan vi åker runt och stannar nästan aldrig på samma ställe en hel resa. Thailand var perfekt för oss.
Bästa minnet från i år måste vara från sommaren då jag fick världens bästa kompis. Alla dagar med madicken, haha! Mest lyckat var nog ändå midsommaren. Det blev inte alls som vi planerat men ändå var det nog den mest lyckade dagen på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0