8. 10 saker som ni kanske inte vet om mig

1. Jag är väldigt blyg inför nya personer, speciellt tjejer.
2. Jag kan inte poppa popcorn även om jag gör helt rätt.
3. Jag är född med någon mattebegåvning och har otroligt lätt för matte tack vare det.
4. Jag har dåligt självförtroende och bryr mig nog lite för mycket om vad andra tycker om mig.
5. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande.
6. Jag har väldigt många komplex.
7. Jag plattar håret i princip varje dag.
8. Jag dreglar när jag sover.
9. Jag har tvångstankar att jag måste skölja ansiktet 3 gånger efter jag borstat tänderna..
10. En av de vänner jag berättar mest för, Molly, har jag inte träffat många gånger alls och jag har bara kännt henne i typ 3 månader.

Kommentarer
Postat av: Molly

Min käraste vän! Vad sägs om en fika snart & ännu mer skvaller. Saknar min Babe <3

2011-11-19 @ 14:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0