I am titanium

Jag mår så himla bra just nu. Allt bara flyter på. Har klippt av håret idag också och ändå känns det bra, hehe.
Idag när jag åkte till skolan lyssnade jag på just "titanium" och jag brukar inte vara sån, men jag ryste, älskar den låten. Passar bra till mitt humör nu också.
Idag har jag ju då varit och klippt mig efter skolan och gott käk med nicole. Sedan direkt till stallet, med en liten pinsam incident på bussen, och en go uteritt med victoria och hennes mamma. Och nu är det tv-soffan som gäller, idol först och nu nån blandning av house och leagally blonde kan inte bestämma mig vad jag vill se (ni vet ju om min beslutsångest?)
Livet leker
Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0